Den store vaffeldagen

I dag blir det i overkant mye vafler her i huset, siden jeg har invitert til to «bordsettinger». En av fordelene med dette er at jeg har fått vasket rundt, og det lukter grønnsåpe i hele huset. Jeg vasker best under press, for å si det sånn. Selv om jeg absolutt foretrekker å ha det rent og ryddig trenger jeg litt ekstra motivasjon når større flater skal til pers.

Belgian Waffle

Jeg har, klok av skade, lagt opp dagen med gode pauser mellom slagene. Det er hensyn man må ta når man blir sliten både fysisk og psykisk av ting som ikke kan betegnes som en påkjenning engang for «normale» folk, for jeg vil gjerne være frisk og rask i morgen. Da håper jeg å kunne prøve ut det nye skiutstyret mitt som mamma kom med forrige helg. Jeg har ikke gått ordentlig på ski siden jeg gikk på videregående, og selv da var det bare fordi det var obligatorisk. Jeg tror allikevel jeg vil like langrenn nå, for det frister veldig å komme ut i skog og mark i det flotte vårværet.

Hva med dere, liker dere å gå på ski eller har dere andre favoritter for å komme dere ut om vinteren?

Et lite PS: Den internasjonale vaffeldagen er den 25. mars, så det er bare å gjøre klar vaffeljernet.


4 thoughts on “Den store vaffeldagen

  1. Jeg kombinerer begge deler (en gang i blant) ved å gå på skicup; der selger de vaffler i skauuen!

    1. Vafler må være finfin motivasjon til å gå på ski! De selger det etter klubbrennet hver onsdag her også. Tenker jeg skal delta der når jeg har trent litt. Tror ikke teknikken er helt inne etter mange skiløse år.😉

    1. Hehe, jeg rakk bare den ene turen før snøen smeltet faktisk. Men det var en fin treningsmåte, så til vinteren blir det mer.🙂

Kommentarer er stengt.