Den Store Hviledagen

Etter en lang og innholdsrik helg i Oslo har jeg brukt dagen i dag på å hente meg inn igjen. Tradisjonen tro brukte jeg mesteparten av formiddagen på kjempe med burde-tankene, men etter lunsj engang roet de seg. Jeg var virkelig sliten, men det begynner å normalisere seg. Det var til stor hjelp å ha hotellet rett ved skolen, sånn at jeg kunne komme meg dit på et par minutter etter undervisningen. Siden jeg alltid henter meg best inn igjen ved å være alene var det fantastisk godt å låse døra bak seg og bruke kveldene på å se The Unit og film.

Avslappende musikk

 

 

 

2 thoughts on “Den Store Hviledagen

    1. Ja, de er veldig på hugget innimellom, særlig når man er sliten fra før. Noen dager må man ta helt fri. 🙂
      God mandag!

Kommentarer er stengt.