Bibliotekfangst: påskelektyre for voksne

Dagens bibliotekbesøk resulterte i følgende fangst:

Faglitteratur
Per Kristian Bjørkeng: Nettkidsa (nettkidsa.no)
Svein Erik Ulvund: Forstå barnet ditt 8 -12
G. Spadafori og P. D. Pion: Katter for dummies
Fedon A. Lindberg: Naturlig slank

Skjønnlitteratur
Emma Donoghue: Rom

Film
Forrest Gump
Catch me if you can
Alice in Wonderland (2010)

Ikke mye tradisjonell påskelektyre på meg denne gangen, men jeg er godt fornøyd med det jeg har plukket opp. Har allerede lest de første 70 sidene i Nettkidsa, og syns den er veldig interessant.


2 thoughts on “Bibliotekfangst: påskelektyre for voksne

  1. Fin leseliste! Jeg har begynt på Rom, men bestemt meg for å vente til etter fødselen … litt følsom om dagen:-) Håper forresten du skriver om Nettkidsa, har lyst til å lese den selv!

    God lørdag!
    Karianne:-)

    PS Takk for #ffnor i meget godt selskap!!

    1. Jeg er litt spent på Rom selv. 😉 Kommer definitivt til å skrive om Nettkidsa. Nyttig og informativ bok.

      Fortsatt god helg! 🙂

Kommentarer er stengt.