Referat fra siste uke i bilder og film

Jeg har vært veldig dårlig denne uka, men har klart å gjøre noe innimellom.

Det har blitt mye tid under dyna på sofaen.

Toyah trøster usminket kaffedame
Underholdning når man tilbringer mye tid på sofaen

Jeg har hjulpet pappa med å rydde ut av verkstedet etter bestefar.

Lim fra forrige århundre
Toyah har fått morgenturene sine
Idyllisk busstur hjem fra legen
Hjemmelaget tacogryte til middag en dag

I går var jeg heldigvis i form til å dra på jobb. Da starter arbeidsdagen på toget. (Ja, litt av jobben min er å lese litteratur-/bibliotekblogger.)

Togkontor

Og jeg har prøvd å sove, selv om disse små rakkerungene gjør sitt beste for å hindre meg.

10 thoughts on “Referat fra siste uke i bilder og film

  1. Fine bilder! Åh, å ha dyr i hus er ikke dumt altså. Neste gang vi skal ha katt tror jeg vi må ha 2 kattunger fra samme kull. Ser ut som de koser seg med hverandre.

    Ønsker at uka som kommer blir ei bedre uke 🙂

    1. Takk! 🙂 Nei, det er veldig fint å ha dyr. Ikke så kult å tømme kattedoer etter fire katter, må jeg innrømme, men gledene og kosen er desidert større enn ulempene. 😉

      God helg! 🙂

  2. ÅÅÅ; de er så søte!!! Glad du føler deg litt bedre, Kaffedamen. Tacogryte ser utrolig godt ut. Pulverlim?? LOL.
    Litt miusnnelig på den delen av jobben din. Litt…

    Fortsatt god bedring og fortsatt god helg!

  3. Hvordan går det? Jeg syntes også at akkurat det å sitte på tog og lese bokblogger hørtes fint ut.

    Etter 18 år i Vadsø er tog nesten blitt noe eksotisk og spennende. Det er fint å kunne spasere til jobb, men noen ganger savner jeg den lille reisa.

    1. Det går framover. 🙂
      I Vadsø er det vel ikke så mange muligheter for togreiser nei. 😉 Det er fordeler og ulemper med lang reisevei til jobben, men alt i alt liker jeg godt å pendle ca 1 gang i uka, som jeg gjør nå.

Kommentarer er stengt.