Styr unna: Premium Everclean Multiple Cat

Kort, men nyttig, bloggpost for katteeiere og framtidige katteeiere.

Med 2 voksne katter og 2 kattunger, og nå dessuten 3 besøkskatter, er det viktig for meg at kattedoene er enkle å gjøre rene og at de ikke stinker. Siden jeg skulle ha ekstra mange katter i huset denne måneden ble det kjøpt inn Premium Everclean Multiple Cat. Jeg er veldig fornøyd med Extra Strenght fra samme merke, og tenkte at kattesand tilpasset flere katter måtte være midt i blinken.

Styr unna!

Det var den ikke. Den fjerner ikke lukt, og den klumper ikke like bra. Selv om jeg tømmer doene minst to ganger om dagen ligger det en ekkel eim av kattepiss i rommene doene står i. Med Extra Strenght har jeg ikke opplevd det i det hele tatt. Valget er derfor enkelt når jeg skal handle en ny 10-kilos eske i morgen. Anbefaler at andre tar lærdom av mine bomkjøp.

Anbefales!
3 thoughts on “Styr unna: Premium Everclean Multiple Cat

  1. Jeg har tilsvarende erfaring med Everclean med lavendellukt (lilla) med mine to korthårete innekatter. Urinen klumper til dels dårlig. Takk for tips om «extra strength», den skal definitivt prøves ut!

    1. Takk for tips om den med lavendel. 🙂 Holder meg nok til Extra Strength framover, men skal gå til innkjøp av et par doer med lokk. Hittil har jeg brukt åpne kasser.

Kommentarer er stengt.