Sneak Peak – Konkurranseonsdag!

Onsdag 15. juni lanserer jeg temaet Konkurranseonsdag på bloggen!
Jeg legger ut konkurranseteksten, dere sender inn bidrag og stemmer fram vinneren!

I enkelte konkurranser, som rene kunnskapskonkurranser, blir vinneren trukket blant de som har svart riktig. Det vil variere hvor lenge konkurransene pågår, da noen av dem vil fordre god tid til både bidrag og stemmegivning.

Husk at dette er uhøytidelige konkurranser, med premier jeg betaler av egen lomme.
Bare for gøy!

Kommende konkurranser (eksempler)

  • Fotokonkurranse – beste naturbilde
  • Litteraturkonkurranse – hvilken bok kommer sitatet fra
  • Limerick-konkurranse

Kommende premier (alle premiene er nye, ubrukte varer eller tjenester)

  • GTA IV for PS2 (kan, så vidt jeg vet, også brukes på PS3)
  • The Reader – DVD
  • Økologisk forundringspakke – en pakke bestående av tre økologiske produkter

8 thoughts on “Sneak Peak – Konkurranseonsdag!

  1. Det høres morsomt ut! Jeg «vant» en Limerickkonkurranse en gang for mange, mange år siden. Det var Ricola (de som lager urtete og urtedrops), som hadde lovet ut en vinterferie i Sveits som hovedgevinst. Jeg sendte inn to bidrag og glemte hele greia. Flere måneder etterpå fikk vi pakkelapp i posten og skjønte ingen ting. Da hadde Ricola sendt oss 24 store bokser med urtete (sånn i pulverform), og et brev om at jeg var kommet på andreplass og at de forbeholdt seg retten til å bruke åndsverket mitt i markedsføringen sin;-) Jeg vet ikke om de gjorde det. Teen var ikke særlig god og vi prøvde fortvilet å få gitt den bort, for den tok plass i skapet. Jeg tror vi endte med å måtte kaste den da den var gått ut på dato. Men det var jo en boost for Limerick- selvtilliten, da!

    God helg!

Kommentarer er stengt.