Trening – uke 25

Veldig fornøyd med ukas gjennomføring. I skrivende stund har jeg igjen kveldsturen med Toyah, og med den når jeg målet mitt på dailymile.com for uka, som var på 30 miles. Varierende intensitet på øktene, men gjennomsnittlig på moderat til høy intensitet basert på puls. Føler at jeg begynner å komme over på virkelig trening nå, i stedet for bare opptrening/rehabilitering. Litt bekymret for situasjonsbetingede smerter i knærne, men satser på at styrketrening på beina vil hjelpe.

Ikke en eneste yogaøkt denne uka. Jeg klarer rett og slett ikke å finne noen motivasjon, og har slått det fra meg for øyeblikket. Jeg bruker tøyeprogrammet mitt, og satser på yoga/pilates med live instruktør til høsten.

Mandag
Sykkel – 5, 1 km

Tirsdag
Fri – veldig dårlig av fibromyalgien. Sengeliggende det meste av dagen.

Onsdag
Tur med Toyah – 2 km
Klippet gresset – 2 km
Sykkel – 5, 1 km

Torsdag
Sykkel – 16 km. Lengste sykkeltur siden i fjor!

Fredag
Tur med Toyah – 3, 49 km

Lørdag
Fri – nødvendig restitusjonsdag, uten at jeg var spesielt sliten eller hadde vondt.

Søndag
Tur med Toyah – 4, 85 km
Sykkel – 8, 1 km

6 thoughts on “Trening – uke 25

  1. Godt jobba!! Jeg sliter også litt med yogamotivasjonen :/ Pleide å ha ei økt minst to ganger i uka før, pluss meditasjon 1-2 ganger i uka. Savner det, men vanskelig å komme i gang igjen. Satser også på at timer med instruktør til høsten vil hjelpe 🙂

      1. Har du testet CD-instruksjon? Det er litt som å ha en instruktør i rommet og jeg syns det gjør det mye lettere å fokusere på øvelsene. Jeg har brukt «Yoga for kropp og sinn» før, men det er også et program som er ganske likt det jeg har hatt timer i, så dermed er jeg sikker på å utføre øvelsene riktig, og det må man jo være. Men den cd-en er ikke så aller verst iallfall 🙂

      2. Hmm, nei, det har jeg ikke testet. Kanskje det kan funke. Jeg mister jo lett konsentrasjonen når jeg må kikke opp på tv’en for å sjekke at jeg gjør det riktig (selv om jeg kan nybegynnerprogrammet utenat nå da). Det er kanskje mest aktuelt etter å ha tatt noen timer, sånn at jeg lærer øvelsene først. Men takk for tips! 🙂

Kommentarer er stengt.