Store nyheter for treningsbransjen på Gjøvik!

I går kveld fikk personalet på henholdsvis Spenst Gjøvik og Toten Treningssenter Gjøvik vite, i synkroniserte personalmøter, at disse to treningssenterne har fusjonert. Det nye senteret heter Spenst Toten Treningssenter, og all trening vil foregå i lokalene til tidligere Toten Treningssenter i Domusbygget i Storgata og på Strand Spa. For medlemmer og ansatte vil dette bety større lokaler, mer sentral plassering og bredere treningstilbud. Den beste kompetansen fra begge sentere vil komme medlemmene til nytte, og de som tidligere har trent ved Spenst Gjøvik vil møte kjente ansikter og få veiledning i de nye lokalene og apparatene. Allerede fra 29. august vil endringene tre i kraft. Oppland Arbeiderblad skriver om denne strålende nyheten i sin papirutgave i dag!

Som treningsveileder syns jeg dette er utrolig spennende nyheter! Det betyr, for meg som ansatt, et større faglig miljø og større medlemsmasse. Jeg har foreløpig ikke besøkt de nye lokalene, men hører fra andre at det er et større og luftigere senter. Nå har jeg jobbet på Spenst Gjøvik i 3 uker, og trives veldig godt der, så det blir rart å plutselig skulle jobbe et annet sted, men siden både ansatte og medlemmer flytter med vil det gå kjempefint. Det blir utrolig gøy med enda flere ansikter, både kolleger og medlemmer, og timetilbudet til medlemmene blir sykt bra! Gleder meg til å henge meg på sykkeltimer, steptimer og dansetimer selv! Medlemmene kan også se fram til at de kan trene på Toten Treningssenter Raufoss/Lena dersom de ønsker det, for Spenst-kortet vil være gyldig på alle tre sentere!

Kom innom på åpningen 29. august!

 

8 thoughts on “Store nyheter for treningsbransjen på Gjøvik!

  1. Dette er spennende og veldig bra for treningsmiljøet i gjøvik vil jeg tro. Det er jo litt konkurranse blant medlememne, det er jo ikke noe å legge skjul på det med tanke på at det kommer et til på cc også, så jeg tror de har gjort det veldig bra å ty til denne løsningen! Fantastisk for min del 🙂 eller jeg trener jo allerede der 🙂 men det er fint å kunne trene på strand hotell også 🙂 Håper du får en god helg! Og, det blir en spennende tid for deg fremover med tanke på flyttingen også, du får flere kunder vil jeg tro, det vil jo bli veldig mange fler 🙂

    1. Ja, jeg tror dette blir veldig bra, både for medlemmer og ansatte. 🙂 Blir spennende å se hvordan det blir når de åpner på CC i tillegg.

      Gleder meg til pilates og yoga starter opp igjen på Strand når høsttimeplanen begynner. Det er godt å variere med den type trening også. 🙂

  2. Hvordan er det egentlig med drop-in-timer der? Jeg er ikke så himla ofte på Gjøvik, men jeg har ikke medlemsskap i noen nasjonal kjede (vi har ikke slikt her). Er det mulig for folk på ferie å bare dumpe innom og trene uten at det koster skjorta?

    1. På Spenst koster en drop-in time 130,-. Da kan du jo til og med bestille en time med meg og få treningsprogram. 😉 Ellers kan man kjøpe klippekort, som er litt rimeligere. Hvordan prisene blir etter flyttingen er jeg ikke sikker på, men kan informere deg når jeg vet. 🙂

      1. Klippekort er ikke så veldig aktuelt, siden jeg besøker mamma kanskje 1-2 ganger i året, toppen. Men vil time med deg være inkludert i prisen da, eller må man betale ekstra?

      2. Oi, jeg trodde jeg hadde svart på denne! Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror du kan få time med meg på drop-in. Nå vet jeg ikke hvordan nye priser/opplegg blir når vi flytter ned til byen i slutten av august, men regner med at det er muligheter for drop-in der også.

      3. Jeg kan jo spørre når det eventuelt blir aktuelt. 🙂 Tidligst i desember, men jeg vet ikke hvor god tid jeg har hvis jeg får fri…

Kommentarer er stengt.