Bibliotekfangst – sensommerlektyre

Sist jeg var på biblioteket plukket jeg opp disse bøkene.

Hersketeknikk av Hilde Sandvik og Jon Risdal
Klassikeren av Ola Jostein Jørgensen
Natura morta  av Josef Winkler
Grisehjerter av Ingeborg Arvola
Biltur av Mari Ulset

Fire av disse leser jeg i jobbsammenheng, mens Grisehjerter kun er for fornøyelsens skyld. Ingeborg Arvola skriver alltid vittig og skarpt, og jeg gleder meg til å sette i gang med den. Hersketeknikk er jeg snart ferdig med, en veldig interessant bok om kommunikasjon. Anbefales!

4 thoughts on “Bibliotekfangst – sensommerlektyre

  1. Gøy å gå på biblioteket og plukke med seg forskjellig! Spesielt bøker man kanskje ikke har hørt om før og som viser seg å være rene skatter…

    1. Ja, Gjøvik bibliotek er veldig flinke til å stille ut både nye bøker, bøker de anbefaler, bøker andre anbefaler, osv. Plukker ofte med meg noe fra nylig lånt-hylla og temautstillingene deres. Regner med at det er lignende opplegg på andre bibliotek rundt omkring i landet. 🙂

Kommentarer er stengt.