Treningsuka

Mange av kundene mine regner treningsuka fra mandag til fredag. Jeg prøver å oppmuntre alle til å bruke hele uka, for å redusere stresset ved å presse inn to-tre treningsøkter på ettermiddagen på arbeidsdager.

Hvilke dager trener du? Kommentér gjerne hvorfor du velger kun ukedager, dersom du gjør det.


4 thoughts on “Treningsuka

  1. På grunn av hvordan jeg har lagt opp programmet mitt passer det best med trening mandag-onsdag, hviledag på torsdag, trening fredag – lørdag og hviledag på søndag. Med 3-splitt hadde jeg nok kjørt mandag, onsdag, fredag og med 5-splitt mandag – fredag pga muligheten til å gjøre andre ting i helgen. Men jeg sitter jo ikke rolig noen av ukedagene allikevel, selvom det ikke er lagt inn noen treningsøkt 😉

  2. Det er rart det der, det er liksom en ny start på det meste på mandager og det er nok da folk skal ta igjen for helgen og trene det de kan og det de rekker før neste helg. jeg tror den dagen jeg er «dårligst» til å komme igang på trening må være onsdager, kanskje fordi det er midt i uken og da er kroppen sliten etter de andre dagene? jeg vet ikke 🙂

    1. Hehe ja, jeg har inntrykk av at mange ser på mandag som en ny start. Men så er det også godt å komme i gang med aktivitet allerede på mandag, så har man fått unna den første økta. Det er jo kjempebra! Vet med meg selv at jo lenger ut i uka jeg venter med å komme i gang, jo verre er det. (Men det skal sies at det er mye enklere når man jobber på treningssenteret, for da er man jo der, man trenger ikke dra noe sted for å trene.) For meg er tirsdag tyngst, både når det gjelder trening og å komme seg opp om morgenen. 🙂

Kommentarer er stengt.