Dette hadde dere nok ikke ventet dere

Jeg hadde bursdag for ikke så altfor lenge siden, og i dag var jeg på Gjøvik for å bruke bursdagspengene på noe fornuftig. Dere får derfor servert et aldri så lite outfit-bilde i dag, og dessuten et vakkert og filosofisk bilde av yours truly med ny (endelig!) sveis. Dette blir ikke hverdagskost på bloggen, så nyt det mens dere kan. 😉

Klær fra Kappahl

Kjøpte dessuten en varm høstjakke på B-young og en olabukse på Kappahl som jeg er veldig fornøyd med, men ikke gidder å ta bilde av. (Min motivasjon som «moteblogger» er laber.)

Ny sveis takket være Ann Kristin på Salong Marilyn. Veldig fornøyd! (Takk til kollega T. for godt tips!)

Uka har for øvrig gått med til skriving og innlevering av eksamen i Kosthold og helse, jobbing, trening, og hyggelig lunsj med Marthe!

8 thoughts on “Dette hadde dere nok ikke ventet dere

  1. Bli-ny-dag!? Knallfin!
    Så hyggelig at du traff Marthe da, jeg leser bloggen hennes (når jeg har tid..)

  2. Kjempefine klær 🙂 Åh, nei, jeg tror ikke jeg har gratulert deg med dagen din! Det var overhodet ikke meningen, gratulerer så mye med dagen som har vært Hege 🙂 Så kjempefin du ble på håret! Jeg klipper meg selv der, hun er veldig flink og ganske så rimelig er det også 🙂 Vi snakkes! Ha en fin lørdag 🙂

Kommentarer er stengt.