Livestream for konferansen Sykt aktiv

I dag skal jeg følge livestreamen fra Sykt aktiv, en nordisk konferanse som  Norsk RevmatikerforbundNordisk Reumaråd, Anna fra diagnostisert.no og Maria fra Marias Metode står bak.

Facebooksiden til konferansen står det:

Hver fjerde nordmann har muskel-skjelettlidelser. Mange av disse havner utenfor arbeidslivet, selv om de ønsker å delta og har mye å bidra med.

Med denne konferansen vil vi utvide og nyansere den pågående samfunnsdebatten rundt sykdom, helse, trygd og arbeid.

Jeg gleder meg til en viktig og informativ konferanse, og er kjempeglad for at jeg kan følge den selv om jeg ikke fikk reist til Oslo i dag! Jeg kommer også til å følge og delta i Twitterstrømmen.


One thought on “Livestream for konferansen Sykt aktiv

Kommentarer er stengt.