Travle tider – med bilder og videosnutt

Det blir lite blogging for tida, både fordi jeg har litt bloggesperre og fordi jeg har mye annet å drive med. Jeg har nå økt arbeidsmengden fra 60 til 75%, og håper at det skal vise seg vellykket. I tillegg er Marthe og jeg i prosessen med å starte opp igjen lokallaget til IKS, for hele Oppland denne gangen, ikke bare nærområdet. Mer om dette senere! Hjemme har jeg jo junior, katter og hund som krever sitt, og treninga, som jeg prøver å få til i henhold til tidligere omtalte plan. Det går bra, men ikke helt som planlagt, siden økt belastning på jobb betyr mindre tid og energi til trening. Jeg syns allikevel jeg klarer meg bra med tanke på totalbelastningen. I dag må jeg bruke litt ekstra tid på å komme meg avgårde til jobb, siden beina verker helt infernalsk. Jeg måtte gå 5 km på asfalt i går, noe som ikke akkurat er optimalt. I tillegg går jeg veldig mye i løpet av arbeidsdagen, noe jeg kjenner er uheldig, men som vil gå greit bare jeg får meg flere par sko å bytte på med.

Junior har begynt på skitrening denne uka, noe jeg er veldig fornøyd med. Han er midt i den statistisk skumle alderen der aktivitetsnivået til gutter synker dramatisk. Heldigvis liker han å gå på ski, og han venter veldig på snøen. Jeg syns derimot det er kjempefint med været og føret vi har nå, og har vært mye ute på tur i skogen igjen, både med og uten junior.

Kakao i skogen
Soloppgang i november
Godt skodd
One thought on “Travle tider – med bilder og videosnutt

Kommentarer er stengt.