Treningstips: Bruk løssnøen!

Hos oss er det perfekt vintervær nå, med blå himmel, strålende solskinn, -11 grader, og løssnø. Når jeg går tur med Toyah bruker jeg løssnøen som motstand, for å øke pulsen og virkelig få brukt kroppen. Det er enkelt, gratis og slitsomt. Om det er treningseffekt eller bare god fysisk aktivitet i hverdagen du er ute etter er dette å anbefale! Intensiteten styrer du selv, ved å justere farten, og det er opp til deg hvor lenge du vil holde på.

En variasjon som kan motivere litt ekstra: Ta med barna til en bakke dere kan ake i,  så du kan løpe/gå raskt opp til toppen igjen! 😉

Bare sørg for å være godt kledd, og bruke høye vinterstøvler eller noe som hindrer snøen i å komme ned i støvlene. Jeg bruke leggvarmere over toppen av støvlene under buksa.

Løssnø til over anklene

 

Toyah koser seg når det er snø

 

2 thoughts on “Treningstips: Bruk løssnøen!

    1. Hehe, så gøy med egen award da! Ser ut som du har hatt litt av en jobb med det og. Kudos! Takk for nominasjoner. Jeg har stemt på mine favoritter. 😉

Kommentarer er stengt.