Livstegn

Hei og hå, her har det vært stille en stund nå, og det kommer det sannsynligvis fortsatt til å være i begynnelsen av 2012. Det skjer for mye til at jeg kan legge noe særlig tid i bloggen. Dette må dog sies  være gode nyheter. Fra mandag er jeg ansatt i 60% stilling på Spenst Toten Treningssenter, der jeg til nå har vært på Nav-tiltak, og siste del av utdannelsen for å bli personlig trener starter også rett over nyttår. Jeg holder dessuten på å ta lappen, i tillegg til å være med å sparke i gang igjen lokallaget til IKS. Nok å henge fingrene i altså.

Jeg ønsker dere alle et strålende nytt år!


9 thoughts on “Livstegn

  1. Så mye spennende som skjer! Ønsker det alt godt for 2012. Kanskje vi kan få til den kaffen ila året? Blir enklere når jeg flytter nærmere…

    1. Ja, det er ikke måte på hvor mye aktivitet det blir på meg framover.😉

      Ønsker deg lykke til med ditt også, og håper vi får til en kaffe! Du er vel kanskje i området her av og til?

Kommentarer er stengt.