Årets løp er bestemt

Jeg har kikket litt rundt etter et løp eller sykkelritt jeg kan trene mot i år, og kom over Furusjøen rundt ved hjelp av kondis.no (som jeg kom fant takket være tvitregudrun). Dermed blir det løp på meg i år, jeg som aldri har vært noen løper i det hele tatt. Mosjonistløypa er på 7,6 km, noe jeg fint kan klare med tanke på at det ikke er før 1. september. Grunnen til at jeg  bestemte meg for nettopp dette løpet er beliggenhet, distanse, og at de også har løype for unger i junior sin alder på 2 km, som er gjennomførbart for ham (faktisk er det vel i korteste laget). Hotellrom på Rondablikk Høyfjellshotell er bestilt til den aktuelle helgen! 😀

 

 

4 thoughts on “Årets løp er bestemt

  1. SÅ flott da 😉 dette tror jeg blir et veldig fint løp, og helt sikker i vakkert landskap også, og ikke minst du har noe å jobbe for ❤ God helg Hege 🙂

Kommentarer er stengt.