Endelig!

Eksamen på Personlig trener-kurset er bestått, og siste del av reisa fra sengeliggende og sykmeldt til oppgående og energisk er overstått. Jeg forventer ikke at resten av livet skal gå som en lek, men en fryktelig tung, vond og lang periode er over. Det har vært en lang og krevende prosess på mange måter, og jeg har lært veldig mye om meg selv på denne tiden. Akkurat nå har jeg egentlig ikke så mange ord å dele om dette, for det er fortsatt litt uvirkelig at jeg har nådd målet jeg satte meg for nesten 4 år siden.

Jeg er utrolig takknemlig for all støtte jeg har fått av familie og venner, spesielt mamma og pappa og deres respektive. Uten dem hadde jeg bokstavelig talt ikke klart meg gjennom de verste periodene.

 

 

8 thoughts on “Endelig!

Kommentarer er stengt.