Topp 3 oppturer i 2012

Et lite og navlebeskuende tilbakeblikk på 2012

1. Fullført utdanning
I midten av mars i fjor fullførte jeg PT-utdanningen min på NIH. Det var en viktig milepæl for meg, og et stort og viktig skritt vekk fra sykdom og Nav. Nå er jeg selvstendig næringsdrivende som PT, og føler at det er jeg som har kontrollen over livet mitt.

2. Ny bolig
Et passe stort hus, i rolige omgivelser og med veldig hyggelige huseiere i gangavstand til skolen til junior. Perfekt!

3. Pers i markløft
100 kg i markløft i sommer! Det var stort for meg.

Hva var dine oppturer i fjor?

2 thoughts on “Topp 3 oppturer i 2012

  1. En stor opptur var å flytte sørover og starte i ny jobb. Dette medførste også at jeg kunne starte å gå på dansekurs igjen (har danset orientalsk i over ti år nå), noe jeg savnet nordpå. 🙂

Kommentarer er stengt.