En smakebit på søndag – Landet under isen

Jeg leser Landet under isen av Lars Mæhle. Den har vært på to read-lista mi helt siden den kom i 2009, men det er først nå jeg faktisk har begynt på den. En nynorsk fantasy/krimroman for ungdom som fungerer like godt for voksne!

Sjølve gravfunnet blei gjort i kjellaren på godset. Beinrestane låg visstnok fint oppstilt i ei grav nede i kjellaren. Saka verka slik sett opplagt. (s. 17)

 

Finn flere smakebiter hos Flukten fra virkeligeheten.

8 thoughts on “En smakebit på søndag – Landet under isen

  1. En fin smakebit! Denne boken falt jeg helt for da jeg leste den. Håper du får en like fin leseopplevelse!

  2. Spennende bok du har funnet deg, måtte noteres ned. Ikke hørt om den. Takk for smakebiten og ha en fin søndagskveld!:)

  3. Denne begynte jeg på, men kom bare halvveis fordi jeg hadde så mange andre bøker på gang. Nå skal jeg finne den fram igjen 🙂

Kommentarer er stengt.