Pusi, blogging og påske

Det har vært veldig godt med noen dager påskeferie. Junior og jeg var på Spåtind Sport Hotel onsdag til fredag, og har ellers slappet av hjemme. Det var nydelige vær på fjellet, og vi gikk masse på ski og akte med kjelke, men jeg må innrømme at vi begge syns 3 skjermfrie dager var mer enn nok.

Skitur på Synnfjell

 

Rett før vi reiste på onsdag fikk jeg en veldig hyggelig telefon fra et eldre ektepar som kunne tenke seg å adoptere Pusi. De høres ut som en perfekt match for henne! De kommer for å treffe henne, og forhåpentligvis ta henne med seg, til helgen.

Disse dagene har jeg også fått tid til å sette en plan ut i livet. Jeg har nå startet en egen blogg for anbefalinger og anmeldelser, Kaffedamen anbefaler, og håper dere vil følge med på utviklingen der! Jeg vil i større grad bruke WordPress-bloggen til hverdagslige innlegg heretter.

