kaffedamens fotoutfordring: Høst

kaffedamens fotoutfordring: Høst
Høsten er en nydelig årstid, og passer veldig godt som motiv for en fotoutfordring. Jeg er skikkelig sløv til å ta bilder, så nå utfordrer jeg både deg og meg selv!

Hva går fotoutfordringen ut på?

Hovedmotiv: Høst

Ta minst ett bilde per dag i hele september, og del på for eksempel Instagram, Google+, Twitter, Facebook eller i andre sosiale medier. Bruk #kaffedamenfoto som hashtag, så finner jeg bildene dine. Det er opp til deg hva du tar bilde av, så lenge du forbinder det med høst. Hvis noen av bildene dine betyr noe spesielt for deg kan du gjerne skrive litt om det.

Noen ideer til motiver:

  • natur
  • dyr
  • vennskap
  • trening
  • uteaktiviteter
  • inneaktiviteter
  • høstmat
  • ut av vinduet
  • byen min
  • høstfarger
  • høstbok
  • høsthobby
  • kjærlighet
  • himmelen
  • på bakken
  • landskap

Vinner du?

Alle som deltar med minst 20 bilder er med i trekningen om en liten overraskelse i posten, men den store gevinsten er selvsagt at du samler på minner fra høsten 2016.  😉

