For mye, for fort-fella

Det blir noen kortere turer med denne pensjonisten framover.
Det blir noen kortere turer med denne pensjonisten framover.

Forrige helg var jeg altså på «langtur» med Yuki. Det var en flott tur, men den har kostet meg. Hele denne uka har jeg vært slått ut av smerter og utmattelse igjen. Veldig frustrerende! Og dessverre ikke verdt det, sett i etterpåklokskapens lys. Jeg har måttet avlyse ridetimen, og har bare klart å gå en liten tur på 10 minutter så langt denne uka.

For mye, for fort-fella er en gammel kjenning. Det er vanskelig å finne balansen mellom nok aktivitet og nok hvile uten å prøve seg fram, så dette kommer helt sikkert til å skje i igjen. Det ser nå ut som 45 minutter tur er maks for meg, eventuelt litt lengre hvis terrenget ikke er så kupert. Akkurat nå er jeg tilbake på startstreken, og må gå kortere turer. Jeg skal være fornøyd hvis jeg klarer 10 minutter om dagen resten av uka.

NAV har heller ikke bidratt til god helse denne uka, men jeg tror og håper det er på vei til å endelig løse seg nå.

